نکته:تفاوت تغذیه استقلال و پرسپولیس
کاربر برتر ماه کاربر برتر ماه ali_@sghar
تاپیک برتر ماه تاپیک برتر ماه « مراجعه به تاپیک اصلی »
سوالات متداول و تاپیک های مهم
    گزارش مشکلات انجمن و قالب جدید توسط کاربران
    اطلاعیه گزارش مشکلات چند روز گذشتهِ سایت و انجمن
    افتتاح سایت پرسپولیس اف سی
    ~ اطلاعیه امنیتی ~
    تاپیک 5
    تاپیک 6
    تاپیک 7
    تاپیک 8
    تاپیک 9
    تاپیک 10
    تاپیک 11
    تاپیک 12

کاربران برچسب زده شده

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: نکته:تفاوت تغذیه استقلال و پرسپولیس

  1. #1


    محل سکونت
    ایران زمین
    نام واقعی
    IMAN
    استاتوس
    هنو اولشه...
    شغل و حرفه
    در ره طبابت
    بازیکن محبوب
    ahmdareza abedzadeh
    تیم های محبوب خارجی
    AC-Milan | Brazil
    نوشته ها
    6,990
    تشکر
    9,458
    تشکر شده 7,998 بار در 3,141 ارسال
    یاد شده
    در 0 پست
    برچسب زده شده
    در 27 تاپیک

    نکته:تفاوت تغذیه استقلال و پرسپولیس

    سایت گل- وجيها... چشمهسري، پزشك پرسپوليس ضمن اميدواري به اينكه امسال تيم خوبي راهي مسابقات خواهد شد، درخصوص رژيم غذايي بازيكنان پرسپوليس حرف می زند.
    او در این خصوص ميگويد: «در دوران بدنسازي بهويژه وقتي تمرينها در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام ميشود بدنها تحليل ميرود. براي جلوگيري از تحليل بدني بازيكنان بايد آب و الكتروليتها استفاده شود چرا كه امكان گرمازدگي هم در تمرينهاي فصل گرم وجود دارد. سعي داريم با مايعات مخصوص ورزش اين نقايص را كاور كنيم، ضمن اينكه آبميوههاي طبيعي مربوط به فصل مثل هندوانه و خاك شير كه مانع گرمازدگي ميشود را نيز تجويز كردهايم.»
    او ادامه ميدهد: «در بحث تغذيه كه كربوهيدراتها بايد ذخيره گليكوژني را پر كنند هم با توجه به فشردگي تمرينها، قبل از تمرين باشگاه براي بازيكنان صبحانه آماده ميكند تا بازيكنان بارگيري مختصري داشته باشند. بعد از تمرين و دوش گرفتن بازيكنان هم يك وعده غذايي براي آنها تدارك ديده شده كه شامل سبزيجات، سالادها و ماست كه كلسيم فراوان دارد و البته كربوهيدراتها كه شامل ماكاروني، نان، برنج و گوشت است، ميشود.» چشمهسري ميگويد: «سعي داريم در گلدن تايم ريكاوري كه بين دو تمرين قرار دارد و يك تا دو ساعت بعد از تمرين اول ميشود اين رژيم را پياده كنيم. بعدازظهر و بعد از تمرين عصر هم اين رويه را ادامه ميدهيم. در كنار شام هم يكسري مكملهاي مجاز كه كارشناس تغذيه در اختيار بازيكنان قرار داده استفاده ميشود تا بازيكنان در فصل بدنسازي مشكلي نداشته باشند.



    البته نون و گوجه و خیار هم غذای مفید و مغذی هست


    نه...!نه...!نه...!



  2. 2 کاربر مقابل از IMAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    NumBer1 (25th June 2012), SaRa BaNoO (25th June 2012)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
برو بالا