- رمز و راز طراحی داخلی کادیلاک ELR 2014
کاربر برتر ماه کاربر برتر ماه ali_@sghar
تاپیک برتر ماه تاپیک برتر ماه « مراجعه به تاپیک اصلی »
سوالات متداول و تاپیک های مهم
    گزارش مشکلات انجمن و قالب جدید توسط کاربران
    اطلاعیه گزارش مشکلات چند روز گذشتهِ سایت و انجمن
    افتتاح سایت پرسپولیس اف سی
    ~ اطلاعیه امنیتی ~
    تاپیک 5
    تاپیک 6
    تاپیک 7
    تاپیک 8
    تاپیک 9
    تاپیک 10
    تاپیک 11
    تاپیک 12

کاربران برچسب زده شده

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: - رمز و راز طراحی داخلی کادیلاک ELR 2014

  1. #1


    محل سکونت
    *Perspolis Fc*
    نام واقعی
    پیمان
    استاتوس
    ! وقتی زندگی یه تئاتر مزخرفه !
    شغل و حرفه
    ...Looking For It...
    بازیکن محبوب
    ali karimi
    تیم های محبوب خارجی
    Real-Madrid | Germany
    نوشته ها
    244
    تشکر
    1,760
    تشکر شده 811 بار در 236 ارسال
    یاد شده
    در 0 پست
    برچسب زده شده
    در 4 تاپیک

    Post - رمز و راز طراحی داخلی کادیلاک ELR 2014

    نگاهی اجمالی به داخل کادیلاک ELR 2014 نشان می دهد که هنر و دانش طراحی این شرکت موفق بوده است.





    فلسفه طراحی علمی و هنری بسیار موفق کادیلاک که بر خطوط تیز و فناوری پیشرفته تأکید دارد، داخل و خارج کادیلاک را بسیار مدرن تعریف کرده است. اریک کلاف، رئیس طراحی داخلی کادیلاک، در هشت سالی که این سمت را داشته است تلاش کرده تا این ویژگی ها در داخل کابین کادیلاک ادغام کند. در آخرین مدل کادیلاک، رسالت این مدیر یک رسالت دوسویه بود: تعریف مدلی لوکس برای بازار و بالا بردن و ارتقای فضای داخلی کادیلاک. او در اینجا به چالش ها و نکات اصلی در طراحی ELR می پردازد.





    1. بسته بندی


    این خیلی سخت بود. برای مثال، این مدل بخاطر معماری خودرو، یک پانل ابزاری خیلی بلند و خیلی عمیق دارد. ما می بایستی لوله های HVAC را خیلی عمیق و در اطراف سیم کشی ها و ابزار الکترونیک کار می گذاشتیم. همچنین انحنا دادن به داشبورد به نحوی زیبا برای دسترسی به یک چهارم پایینی جلوی شیشه، خیلی دشوار بود.




    2. دوخت تزئینی


    چوب گره دار و فیبر کربنی منعکس کننده جنبه های لوکس و فنی ELR است. من خیلی افتخار می کنم که به راحتی نمی توان از چوبی که ما استفاده می کنیم تقلید کرد و جنس تقلبی ساخت. در بیشتر خودروها ما از چوب ساپل که گونه از ماهوگانی است استفاده می کنیم که موج زیبایی داخلش دارد که نمی توان آن را شبیه سازی کرد.




    3. کنسول مرکزی تمام قد


    مهمترین مشکل در طراحی فضای داخلی ELR پیدا کردن راهی برای کار کردن به دور باتری برقی بود، زیرا در کل طول خودرو کشیده شده است. به همین دلیل ما کنسول را تا کابین عقبی امتداد دادیم. از لحاظ ارگونومیک ارتفاع آن خوب است و حس خوبی می دهد.




    4. تزئینات نهایی برش و دوخت


    پوشش چرمی خیلی بهتر از چرم bicast است که از تزریق فوم به زیر سطح به منظور شکل دادن و نرم کردن آن، بدست می آید. پوشش برش و دوخت خیلی گرانتر است، ولی سبکتر و لوکس تر است و اصالت بیشتری دارد.




    5. تقارن در مقابل عدم تقارن


    با جفت کردن عناصر متقارن مانند صفحه اطلاعات و سرگرمی با عناصر نامتقارن مانند سطح فوقانی، همه چیز در دسترس راننده است. در طراحی داخلی این خودرو سعی شده که از نامتقارن بودن همه چیز خودداری شود، زیرا در این صورت نمای داخل کج و معوج دیده می شود.
    نیما یوشیج در جشن یك سالگی تولد فرزندش نوشت : پسرم ...
    یك بهار، یك تابستان ، یك پاییز و یك زمستان را دیدی ...
    از این پس ....همه چیز ِ جهان ....تكراریست ...
    همه چیز ...... جز مهربانی ...!


    ««پرسپولیس :تک تیم جاودانه عشق در قلبم»»
    .
    .
    من برای هیچکس می نویسم


    برای هیچکس که بنویسی خیالت راحت است که به هیچکس مربوط نیست


    برای هیچکس که می نویسی خیالت از زور و سمبه راحت است


    برای هیچکس که می نویسی خیالت از مخاطب خاص هم راحت است


    مبادا بیاید اتفاقی ببیند و به خود بگیرد


    من برای هیچکس می نویسم هیچکس دوستت دارم

  2. کاربر مقابل از The Lone Red عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    RaMiN (29th May 2013)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
برو بالا